דברים שתעשה ב 2006 ותהיה מוצלח יותר
1. שכור מישהו שיעשה את כל הדברים שאתה מבזבז עליהם זמנך
ולא מותירים לך זמן מספיק לשפר את השיווק שלך. כדאי להעסיק עוזרים לוירטואליה, מתכנתים ומעצבים לרשת: למיין אימייל, להפיץ מאמרים, לבנות דפי אינטרנט. כך תשחרר לך זמן לפיתוח מוצרים ולשיפור השיווק שלך.
2. הקשב ללקוחות בפוטנציה וללקוחותיך בפועל
כל אימת שלקוח או לקוח פוטנציאלי שואל שאלה,רשום אותה. עבור על השאלות כל שבוע לרעיונות למוצר חדש ולדוחו"ת מידע שאתה יכול לספק חינם. אתה יכול לנצל כל מפגש עם לקוח לקבל רעיונות איך לתת שרות טוב יותר ללקוחותיך. השתמש ברעיונות אלו ולקוחותיך יאהבו אותך ואת המוצרים והשרותים שלך.
3. פתח מוצרים חדשים בחשיבה מחוץ לקופסא
פנה 10-20 אחוז מזמנך לפתח מוצר חדש ורעיונות שיווק חדשים. זהה בעיות אצל לקוחותיך ותן להן פתרון במוצרים ובשרותים שלך. כשתעשה זאת, יותר לקוחות יבקשו אותך ותמכור יותר ללקוחותיך הנוכחיים. חפש לקרוא ספרים על חשיבה יצירתית, חדשנית, לא שגרתית, חשיבה מחוץ לקופסא.
4. השתמש בשיטות טרקינג להתחקות אחר קישוריות לבדיקת המשתנים של השיווק
כשאתה עושה שינוי באתר שלך בדוק כל דבר: מהמלים לצבע הרקע,למיקום התמונות בדף, כדי לבדוק אם זה מפחית או מוסיף תגובה ברשת, ויש תוכנות לכך. בהשתמשך בתוצאות המבחן תדע מה עובד ומה לא עובד.
5. עבוד פחות והרווח יותר
דאג לצאת יותר פעמים עם משפחתך או עם חברים. כשאתה נוטל כמה ימי חופשה אתה חוזר עם רעיונות חדשים להגדלת עסקך ועם ראש נקי, כך שאתה משיג הכפלת העבודה שאתה עושה במחצית הזמן. אתה יכול להשתמש באוטומציה של משלוח מייל ותשיג מכירות רבות גם כשאתה לא נמצא בעסק.
שתהיה שנת 2006 שנת שגשוג.
1. שכור מישהו שיעשה את כל הדברים שאתה מבזבז עליהם זמנך
ולא מותירים לך זמן מספיק לשפר את השיווק שלך. כדאי להעסיק עוזרים לוירטואליה, מתכנתים ומעצבים לרשת: למיין אימייל, להפיץ מאמרים, לבנות דפי אינטרנט. כך תשחרר לך זמן לפיתוח מוצרים ולשיפור השיווק שלך.
2. הקשב ללקוחות בפוטנציה וללקוחותיך בפועל
כל אימת שלקוח או לקוח פוטנציאלי שואל שאלה,רשום אותה. עבור על השאלות כל שבוע לרעיונות למוצר חדש ולדוחו"ת מידע שאתה יכול לספק חינם. אתה יכול לנצל כל מפגש עם לקוח לקבל רעיונות איך לתת שרות טוב יותר ללקוחותיך. השתמש ברעיונות אלו ולקוחותיך יאהבו אותך ואת המוצרים והשרותים שלך.
3. פתח מוצרים חדשים בחשיבה מחוץ לקופסא
פנה 10-20 אחוז מזמנך לפתח מוצר חדש ורעיונות שיווק חדשים. זהה בעיות אצל לקוחותיך ותן להן פתרון במוצרים ובשרותים שלך. כשתעשה זאת, יותר לקוחות יבקשו אותך ותמכור יותר ללקוחותיך הנוכחיים. חפש לקרוא ספרים על חשיבה יצירתית, חדשנית, לא שגרתית, חשיבה מחוץ לקופסא.
4. השתמש בשיטות טרקינג להתחקות אחר קישוריות לבדיקת המשתנים של השיווק
כשאתה עושה שינוי באתר שלך בדוק כל דבר: מהמלים לצבע הרקע,למיקום התמונות בדף, כדי לבדוק אם זה מפחית או מוסיף תגובה ברשת, ויש תוכנות לכך. בהשתמשך בתוצאות המבחן תדע מה עובד ומה לא עובד.
5. עבוד פחות והרווח יותר
דאג לצאת יותר פעמים עם משפחתך או עם חברים. כשאתה נוטל כמה ימי חופשה אתה חוזר עם רעיונות חדשים להגדלת עסקך ועם ראש נקי, כך שאתה משיג הכפלת העבודה שאתה עושה במחצית הזמן. אתה יכול להשתמש באוטומציה של משלוח מייל ותשיג מכירות רבות גם כשאתה לא נמצא בעסק.
שתהיה שנת 2006 שנת שגשוג.
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net